روفرشی شانل هنرکده نیکزاد کد 83

کد طرح: 83

نام طرح: شورانگیز

نوع طرح: کلاسیک

سایز: 200×150 – 300×200 – 350×250 – 400×300

رنگ: کرمی، زرشکی، سورمه ای، آبی فیروزه ای، نسکافه ای و شکلاتی

جنس: شانل ابریشم

کلکسیون: درباری

ثبات رنگ: دارد

روفرشی شانل طرفداران زیادی دارد. علت این است که این نوع روفرشی هم کیفیت بالایی دارد، هم بسیار نرم و لطیف است و هم سنگین تر از روفرشی های ابریشم است. خرید روفرشی شانل اما با چالش هایی همراه است. انتخاب طرح و رنگ برای افراد مختلف ساده نیست. با این حال یکی از روفرشی هایی که طرفداران زیادی دارد و طرح و نقش آن شبیه به فرش است، روفرشی شانل طرح شورانگیز است که هنرکده نیکزاد آن را تولید می کند.

این روفرشی طرح اختصاصی دارد. جذابیت آن زیاد و اصطلاحا همه پسند است. به همین علت از محصولات پرفروش برند هنرکده نیکزاد محسوب می شود. کیفیت بالای نخ و قابلیت شستشوی آسان نیز از دیگر ویژگی های روفرشی شانل طرح شورانگیز به حساب می آید.

اگر نگران کثیف شدن این روفرشی در رنگ های روشن آن هستید، باید بدانید که قابلیت شستشوی این روفرشی با تضمین ثبات رنگ است. نخ به کار رفته در این روفرشی باکیفیت بالا تولید شده و پس از شستشو رنگ آن نمی رود. پس می توانید بارها روفرشی را بشویید بی آنکه نگران از دست رفتن جذابیت آن باشید.

شرایط نگهداری:
روفرشی های نیکزاد شستشوی آسانی دارد و به دلیل سبک بودن، در خانه نیز قابل شستشو است؛ بطوریکه می بایست با آب خنک (30 درجه) و مواد شوینده ملایم شستشو انجام شده و سپس در سطح صاف پهن و خشک شود.

بافت ظریف

دارای نقوش سنتی و مدرن

 و قابل حمل

ضد الکتریسیته 

بادوام و با ثبات رنگی

شستشوی آسان

عدم پرزدهی و ایجاد آلرژی

ضد لغزش روی سطوح

قیمت مناسب

نظرات مشتریان

چه طرح قشنگی
مهمان