روفرشی شانل هنرکده نیکزاد کد 424

کد طرح: 424

نام طرح: جلان

نوع طرح: وین تیج

سایز: 230×160 – 300×200

رنگ: قرمز – آبی

جنس: شانل

ثبات رنگ: دارد

روفرشی جلان یکی از خاص ترین روفرشی هایی است که در هنرکده نیکزاد پیدا می کنید. این روفرشی که طرح و نقش سنتی و البته کهنه نما دارد، به دلیل رنگ و طرح خاص خود مورد توجه قرار دارد. این روفرشی شبیه به فرش های دستباف است. وین تیج بودن آن نیز این حس و حال را بیشتر به شما می دهد که گویی در حال خرید فرش دستباف هستید نه یک روفرشی! به همین علت است که روفرشی شانل طرح جلان تا این حد محبوب است. این روفرشی شانل که در هنرکده نیکزاد طراحی و تولید شده است، کیفیت بالایی دارد و طرح و نقش آن نیز بسیار چشم نواز است.

نوع طراحی روفرشی شانل جلان واقعا جذاب است. این طرح و رنگ به ویژه به این علت که با نخ شانل بافته شده است و نرمی خاصی نیز دارد، طرفداران فراوانی را به خود اختصاص داده است. نوع طراحی این روفرشی آن را برای تمام دکوراسیون ها مناسب کرده است. با این حال دکوراسیون های سنتی و کلاسیک گزینه های بهتری برای استفاده از این روفرشی هستند.

شرایط نگهداری:

روفرشی های نیکزاد شستشوی آسانی دارد و به دلیل سبک بودن، در خانه نیز قابل شستشو است؛ بطوریکه می بایست با آب خنک (30 درجه) و مواد شوینده ملایم شستشو انجام شده و سپس در سطح صاف پهن و خشک شود.

بافت ظریف

دارای نقوش سنتی و مدرن

 و قابل حمل

ضد الکتریسیته 

بادوام و با ثبات رنگی

شستشوی آسان

عدم پرزدهی و ایجاد آلرژی

ضد لغزش روی سطوح

قیمت مناسب

نظرات مشتریان

شیک و زیبا
مهمان