روفرشی شانل هنرکده نیکزاد کد 130

کد طرح: 130

نام طرح: خاتون

نوع طرح: کلاسیک

سایز: سایز: 200×150 – 300×200 – 350×250 – 400×300

رنگ: کرمی، آبی فیروزه ای، خاکستری، نسکافه ای و شکلاتی

جنس: شانل ابریشم

کلکسیون: نفیس

ثبات رنگ: دارد

روفرشی شانل طرح خاتون یک روفرشی با نقش و نگار ظریف است. افرادی که به ریزنقش بودن روفرشی علاقه مند هستند و حتی موقع خرید فرش هم به سراغ فرش های ریز نقش می روند، طرح خاتون یکی از گرینه های عالی برای کاور کردن فرش هایشان است. در واقع شما با خرید روفرشی طرح خاتون یک روفرشی ریزنقش با جذابیت فرش تهیه می کنید. در نتیجه می توانید حتی در هنگام حضور میهمان نیز آن را از روی فرش خود برندارید. جذابیت فوق العاده طرح و نقش این روفرشی باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی و تنوع بخشیدن به آن می شود.

روفرشی شانل طرح خاتون از بهترین نخ شانل تهیه شده است. هنرکده نیکزاد تولیدکننده این روفرشی است و سال ها در زمینه تولید روفرشی های باکیفیت تجربه دارد. طراحی اختصاصی این روفرشی نیز به دست هنرمندان این هنرکده اتفاق افتاده است. روفرشی طرح خاتون از جمله روفرشی هایی است که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی طرفدار دارد.

شرایط نگهداری:
روفرشی های نیکزاد شستشوی آسانی دارد و به دلیل سبک بودن، در خانه نیز قابل شستشو است؛ بطوریکه می بایست با آب خنک (30 درجه) و مواد شوینده ملایم شستشو انجام شده و سپس در سطح صاف پهن و خشک شود.

بافت ظریف

دارای نقوش سنتی و مدرن

 و قابل حمل

ضد الکتریسیته 

بادوام و با ثبات رنگی

شستشوی آسان

عدم پرزدهی و ایجاد آلرژی

ضد لغزش روی سطوح

قیمت مناسب

نظرات مشتریان

چه طرح قشنگی
مهمان